Dostava

Usluga dostave za proizvode ponuđene na ovoj internet stranici dostupna je samo u Republici Hrvatskoj. Proizvodi se šalju putem GLS dostavne službe.

Cijena dostave

Za naručenu robu dostava se naplaćuje u iznosu od 33,00kn što će biti obračunato kao dodatna stavka na računu kupca, odnosno 40,00kn za otoke.

Trošak dostave plaća kupac, a u cijenu je uključeno pakiranje proizvoda. Za narudžbe vrijednosti iznad 600,00kn dostava je besplatna.

Rok isporuke

Rok isporuke za naručenu robu je 3-5 radnih dana po primitku uplate. Iznimka mogu biti otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostavne službe.

Osobno preuzimanje

Proizvode naručene u našoj web trgovini možete preuzeti osobno u našim trgovinama u Zagrebu.

LASTOVSKA 2 A, Zagreb
01 615 3553

i

SARAJEVSKA 6, Zagreb
01 7898 252

  • Proizvode naručene od ponedjeljka do petka prije 12:00 sati možete preuzeti isti dan poslije 17 sati te vikendom unutar radnog vremena poslovnica.
  • Proizvode naručene od ponedjeljka do četvrtka poslije 12:00 sati, možete preuzeti idući radni dan ili vikendom unutar radnog vremena poslovnica.
  • Proizvode naručene u petak poslije 12 sati te u subotu i nedjelju možete preuzeti od ponedjeljka poslije 17:00 sati.
Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt adrese navedene u Narudžbi. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi korisnik već do ulaza u zgradu.

Kupac može i osobno preuzeti naručenu robu u maloprodajnoj trgovini bez dodatnih troškova.

Za potrebe ovih Uvjeta “dostava” se smatra izvršenom ili se narudžba smatra “dostavljenom” čim vi ili treća strana koju ste naveli stekne fizički posjed robe, što se dokazuje potpisivanjem potvrde o primitku narudžbe na navedenoj adresi isporuke.

Prenošenje rizika i vlasništva proizvoda

Korisnik preuzima odgovornost za proizvode od trenutka dostave.
Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost.

Neispravne pošiljke, materijalni nedostaci proizvoda

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Korisnik je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu čime isti potvrđuje da nema prigovora na dostavljene proizvode, a dostavna služba je uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac je dužan provjeriti ispravnost narudžbe, uspoređujući primljene proizvode s računom. Ukoliko nešto nedostaje obvezan je u roku dva dana uputiti pisani prigovor Top Moda  d.o.o.-u . Naknadne reklamacije neće se uvažiti.

U slučaju skrivenog nedostatka proizvoda, a što kupac može utvrditi tek uvidom u proizvod, smatrate da proizvod ne odgovara opisu iz Ugovora obavezno nam se obratite slanjem e-poruke na: info@topmoda.info ili pismeno na našoj internet stranici putem obrasca za kontakt te navedite detalje o proizvodu i uočenu štetu.

Proizvod morate vratiti u maloprodajnu poslovnicu Top Moda  ili predajom dostavnoj službi kojom smo robu poslali na izvornu adresu dostave.
Detaljno ćemo pregledati vraćeni proizvod te ćemo vas u razumnom roku obavijestiti putem e-pošte o tome može li se proizvod zamijeniti ili imate pravo na povrat plaćenog iznosa ili ponuditi vam umanjenje cijene. Povrat iznosa ili zamjena proizvoda izvršiti će se što je prije moguće, a u svakom slučaju u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili vaš zahtjev za povratom.